زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. (1397). بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران). , 5(2), 1-20.
عظیم زارعی; زهره ناصری اشترانی. "بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)". , 5, 2, 1397, 1-20.
زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. (1397). 'بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)', , 5(2), pp. 1-20.
زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران). , 1397; 5(2): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب