Mohamadi, Salah adin, Azizi, Nematolah, Gholami, khalil, Jafari, Parivash. (1397). How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), 224-242.
Salah adin Mohamadi; Nematolah Azizi; khalil Gholami; Parivash Jafari. "How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 2, 1397, 224-242.
Mohamadi, Salah adin, Azizi, Nematolah, Gholami, khalil, Jafari, Parivash. (1397). 'How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), pp. 224-242.
Mohamadi, Salah adin, Azizi, Nematolah, Gholami, khalil, Jafari, Parivash. How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1397; 6(2): 224-242.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.