Tarighatbin, Maryam, Sadati, Seyyed Shahabeddin. (1397). Semiotic and Cultural Analysis of English and Persian Advertising Slogans. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), 39-61.
Maryam Tarighatbin; Seyyed Shahabeddin Sadati. "Semiotic and Cultural Analysis of English and Persian Advertising Slogans". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 1, 1397, 39-61.
Tarighatbin, Maryam, Sadati, Seyyed Shahabeddin. (1397). 'Semiotic and Cultural Analysis of English and Persian Advertising Slogans', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), pp. 39-61.
Tarighatbin, Maryam, Sadati, Seyyed Shahabeddin. Semiotic and Cultural Analysis of English and Persian Advertising Slogans. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1397; 1(1): 39-61.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.