محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. (1398). رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(3), 51-29. doi: 10.34785/J012.2019.716
فرامرز محمدی پویا; سهراب محمدی پویا; احمد زارعی; مهدیه خسروی. "رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 3, 1398, 51-29. doi: 10.34785/J012.2019.716
محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. (1398). 'رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(3), pp. 51-29. doi: 10.34785/J012.2019.716
محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 7(3): 51-29. doi: 10.34785/J012.2019.716


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.