الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
حمیدرضا الماسی تبار; فرشید نمامیان. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 2, 1398, 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), pp. 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(2): 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.