صادقی مال امیری, منصور. (1398). الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), 68-89.
منصور صادقی مال امیری. "الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 2, 1398, 68-89.
صادقی مال امیری, منصور. (1398). 'الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), pp. 68-89.
صادقی مال امیری, منصور. الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(2): 68-89.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.