سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. (1398). نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. , 6(2), 149-173. doi: 10.34785/J018.2019.852
مرتضی سلطانی; اسدالله کردنائیج; حمید ایوبی یزدی. "نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان". , 6, 2, 1398, 149-173. doi: 10.34785/J018.2019.852
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. (1398). 'نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان', , 6(2), pp. 149-173. doi: 10.34785/J018.2019.852
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. , 1398; 6(2): 149-173. doi: 10.34785/J018.2019.852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب