شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. , 7(1), 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
زانیار شیخه پور; اصغر مشبکی; سیدحمید خدادحسینی; فرشته منصوری موید. "طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران". , 7, 1, 1399, 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). 'طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران', , 7(1), pp. 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. , 1399; 7(1): 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب