شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
زانیار شیخه پور; اصغر مشبکی; سیدحمید خدادحسینی; فرشته منصوری موید. "طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). 'طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 105-129. doi: 10.34785/J018.2020.463


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.