میر, سعید, رشیدپور, علی. (1398). اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), 134-148.
سعید میر; علی رشیدپور. "اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 2, 1398, 134-148.
میر, سعید, رشیدپور, علی. (1398). 'اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(2), pp. 134-148.
میر, سعید, رشیدپور, علی. اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(2): 134-148.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.