میر, سعید, رشیدپور, علی. (1398). اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی. , 6(2), 134-148. doi: 10.34785/J018.2019.978
سعید میر; علی رشیدپور. "اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی". , 6, 2, 1398, 134-148. doi: 10.34785/J018.2019.978
میر, سعید, رشیدپور, علی. (1398). 'اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی', , 6(2), pp. 134-148. doi: 10.34785/J018.2019.978
میر, سعید, رشیدپور, علی. اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی. , 1398; 6(2): 134-148. doi: 10.34785/J018.2019.978


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب