موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. (1399). بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 160-182. doi: 10.34785/J018.2020.467
سید محسن موسوی; سید فتح اله امیری عقدایی. "بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 160-182. doi: 10.34785/J018.2020.467
موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. (1399). 'بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 160-182. doi: 10.34785/J018.2020.467
موسوی, سید محسن, امیری عقدایی, سید فتح اله. بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 160-182. doi: 10.34785/J018.2020.467


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.