پویا, عابدین, ایراندوست, منصور, سلطان پناه, هیرش. (1399). نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 1-21. doi: 10.34785/J018.2020.481
عابدین پویا; منصور ایراندوست; هیرش سلطان پناه. "نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 1-21. doi: 10.34785/J018.2020.481
پویا, عابدین, ایراندوست, منصور, سلطان پناه, هیرش. (1399). 'نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 1-21. doi: 10.34785/J018.2020.481
پویا, عابدین, ایراندوست, منصور, سلطان پناه, هیرش. نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 1-21. doi: 10.34785/J018.2020.481


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.