رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. (1399). بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
مختار رنجبر; آرمان احمدی زاد. "بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. (1399). 'بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.