رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. (1399). بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. , 7(1), 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
مختار رنجبر; آرمان احمدی زاد. "بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد". , 7, 1, 1399, 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. (1399). 'بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد', , 7(1), pp. 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385
رنجبر, مختار, احمدی زاد, آرمان. بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. , 1399; 7(1): 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.385


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب