بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
رضا بیگ مرادی; علیرضا روستا; اسفندیار دشمن زیاری. "تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). 'تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.