بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. , 7(1), 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
رضا بیگ مرادی; علیرضا روستا; اسفندیار دشمن زیاری. "تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد". , 7, 1, 1399, 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. (1399). 'تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد', , 7(1), pp. 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282
بیگ مرادی, رضا, روستا, علیرضا, دشمن زیاری, اسفندیار. تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. , 1399; 7(1): 130-144. doi: 10.34785/J018.2020.282


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب