براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. (1399). بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(2), 50-26.
حسین براخاص; مهرعلی همتی نژاد; زهره ایزانلو. "بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 2, 1399, 50-26.
براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. (1399). 'بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(2), pp. 50-26.
براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(2): 50-26.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.