دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه. (1399). مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. , 1(2), 132-100. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.800
حسین دنیاپور; فاطمه عبدوی. "مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی". , 1, 2, 1399, 132-100. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.800
دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه. (1399). 'مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی', , 1(2), pp. 132-100. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.800
دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه. مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. , 1399; 1(2): 132-100. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.800


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب