زارعی, عظیم, ورمقانی, سارا, ورمقانی, مریم. (1399). بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان. , 1(2), 99-76. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.703
عظیم زارعی; سارا ورمقانی; مریم ورمقانی. "بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان". , 1, 2, 1399, 99-76. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.703
زارعی, عظیم, ورمقانی, سارا, ورمقانی, مریم. (1399). 'بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان', , 1(2), pp. 99-76. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.703
زارعی, عظیم, ورمقانی, سارا, ورمقانی, مریم. بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان. , 1399; 1(2): 99-76. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.703


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب