فیروزیان, فرشته, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. (1399). ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. , 1(2), 174-149. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.101
فرشته فیروزیان; حسن بحرالعلوم; حوریه دهقانپوری. "‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی". , 1, 2, 1399, 174-149. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.101
فیروزیان, فرشته, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. (1399). '‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی', , 1(2), pp. 174-149. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.101
فیروزیان, فرشته, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. , 1399; 1(2): 174-149. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.101


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب