Etemadfar, Parisa, Namaziandost, Ehsan. (1399). An Investigation of Interpersonal Metadiscourse Markers as Persuasive Strategies in Donald Trump’s 2016 Campaign Speeches. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(No. 2, Spring and Summer 2020), 117-130. doi: 10.34785/J014.2020.749
Parisa Etemadfar; Ehsan Namaziandost. "An Investigation of Interpersonal Metadiscourse Markers as Persuasive Strategies in Donald Trump’s 2016 Campaign Speeches". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, No. 2, Spring and Summer 2020, 1399, 117-130. doi: 10.34785/J014.2020.749
Etemadfar, Parisa, Namaziandost, Ehsan. (1399). 'An Investigation of Interpersonal Metadiscourse Markers as Persuasive Strategies in Donald Trump’s 2016 Campaign Speeches', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(No. 2, Spring and Summer 2020), pp. 117-130. doi: 10.34785/J014.2020.749
Etemadfar, Parisa, Namaziandost, Ehsan. An Investigation of Interpersonal Metadiscourse Markers as Persuasive Strategies in Donald Trump’s 2016 Campaign Speeches. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 2(No. 2, Spring and Summer 2020): 117-130. doi: 10.34785/J014.2020.749


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.