اسدی, زهره, محمدی, حمید. (1400). برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری خلاق به کمک مدل مدیریت برندشهری (CBM)- مورد مطالعه‌: شهرجونقان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 10(40), 27-42. doi: 10.34785/J011.2021.114
زهره اسدی; حمید محمدی. "برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری خلاق به کمک مدل مدیریت برندشهری (CBM)- مورد مطالعه‌: شهرجونقان". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 10, 40, 1400, 27-42. doi: 10.34785/J011.2021.114
اسدی, زهره, محمدی, حمید. (1400). 'برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری خلاق به کمک مدل مدیریت برندشهری (CBM)- مورد مطالعه‌: شهرجونقان', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 10(40), pp. 27-42. doi: 10.34785/J011.2021.114
اسدی, زهره, محمدی, حمید. برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری خلاق به کمک مدل مدیریت برندشهری (CBM)- مورد مطالعه‌: شهرجونقان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 10(40): 27-42. doi: 10.34785/J011.2021.114


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.