نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. (1400). تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری نمونه موردی: شهر یزد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), -. doi: 10.34785/J011.2022.452
محمدباقر نادی; رضا اکبری; محسن رفیعیان. "تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری نمونه موردی: شهر یزد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1400, -. doi: 10.34785/J011.2022.452
نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. (1400). 'تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری نمونه موردی: شهر یزد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. -. doi: 10.34785/J011.2022.452
نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری نمونه موردی: شهر یزد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; (): -. doi: 10.34785/J011.2022.452


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.