نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. (1401). تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری (نمونه مورد مطالعه: شهر یزد). , 11(43), 3-14. doi: 10.34785/J011.2022.452
محمدباقر نادی; رضا اکبری; محسن رفیعیان. "تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری (نمونه مورد مطالعه: شهر یزد)". , 11, 43, 1401, 3-14. doi: 10.34785/J011.2022.452
نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. (1401). 'تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری (نمونه مورد مطالعه: شهر یزد)', , 11(43), pp. 3-14. doi: 10.34785/J011.2022.452
نادی, محمدباقر, اکبری, رضا, رفیعیان, محسن. تبیین مدل برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری (نمونه مورد مطالعه: شهر یزد). , 1401; 11(43): 3-14. doi: 10.34785/J011.2022.452


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب