قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. (1401). تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 3-3. doi: 10.34785/J018.2022.885
عادل قائدی; نادر سیدامیری; پانته آ فرودی. "تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1401, 3-3. doi: 10.34785/J018.2022.885
قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. (1401). 'تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 3-3. doi: 10.34785/J018.2022.885
قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; (): 3-3. doi: 10.34785/J018.2022.885


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.