سبزعلی یمقانی, کبری, احمدی, محمد, غریب نواز, نادر. (1401). مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور). , 9(2), 84-121. doi: 10.34785/j018.2022.529
کبری سبزعلی یمقانی; محمد احمدی; نادر غریب نواز. "مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور)". , 9, 2, 1401, 84-121. doi: 10.34785/j018.2022.529
سبزعلی یمقانی, کبری, احمدی, محمد, غریب نواز, نادر. (1401). 'مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور)', , 9(2), pp. 84-121. doi: 10.34785/j018.2022.529
سبزعلی یمقانی, کبری, احمدی, محمد, غریب نواز, نادر. مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور). , 1401; 9(2): 84-121. doi: 10.34785/j018.2022.529


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب