بحرینی زاد, منیژه, اسلمی, سپیده. (1401). شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(2), 20-39. doi: 10.34785/j018.2022.668
منیژه بحرینی زاد; سپیده اسلمی. "شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 2, 1401, 20-39. doi: 10.34785/j018.2022.668
بحرینی زاد, منیژه, اسلمی, سپیده. (1401). 'شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(2), pp. 20-39. doi: 10.34785/j018.2022.668
بحرینی زاد, منیژه, اسلمی, سپیده. شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; 9(2): 20-39. doi: 10.34785/j018.2022.668


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.