کاظمی, علی, امامی, مهدی. (1401). بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(2), 7-7.
علی کاظمی; مهدی امامی. "بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 2, 1401, 7-7.
کاظمی, علی, امامی, مهدی. (1401). 'بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(2), pp. 7-7.
کاظمی, علی, امامی, مهدی. بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; 9(2): 7-7.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.