کاظمی, علی, امامی, مهدی. (1401). بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان). , 9(2), 137-157. doi: 10.34785/j018.2022.454
علی کاظمی; مهدی امامی. "بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)". , 9, 2, 1401, 137-157. doi: 10.34785/j018.2022.454
کاظمی, علی, امامی, مهدی. (1401). 'بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)', , 9(2), pp. 137-157. doi: 10.34785/j018.2022.454
کاظمی, علی, امامی, مهدی. بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان). , 1401; 9(2): 137-157. doi: 10.34785/j018.2022.454


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب