عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. (1401). عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان. , 9(2), 158-179. doi: 10.34785/j018.2022.526
سعید عبدالمنافی; مریم سلیمانی. "عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان". , 9, 2, 1401, 158-179. doi: 10.34785/j018.2022.526
عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. (1401). 'عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان', , 9(2), pp. 158-179. doi: 10.34785/j018.2022.526
عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان. , 1401; 9(2): 158-179. doi: 10.34785/j018.2022.526


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب