عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. (1401). عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 8-8.
سعید عبدالمنافی; مریم سلیمانی. "عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1401, 8-8.
عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. (1401). 'عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 8-8.
عبدالمنافی, سعید, سلیمانی, مریم. عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; (): 8-8.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.