میرزاخان, حامد. (1401). مشروعیت درآمدزایی با استفاده از تارنماهای تبلیغاتی. , 5(1), 94-68. doi: doi.org/10.34785/j023.2022.005
حامد میرزاخان. "مشروعیت درآمدزایی با استفاده از تارنماهای تبلیغاتی". , 5, 1, 1401, 94-68. doi: doi.org/10.34785/j023.2022.005
میرزاخان, حامد. (1401). 'مشروعیت درآمدزایی با استفاده از تارنماهای تبلیغاتی', , 5(1), pp. 94-68. doi: doi.org/10.34785/j023.2022.005
میرزاخان, حامد. مشروعیت درآمدزایی با استفاده از تارنماهای تبلیغاتی. , 1401; 5(1): 94-68. doi: doi.org/10.34785/j023.2022.005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب