علی‌نژاد, مریم, صلواتی, شهرام, نسیمی, محمد علی. (1402). شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون. , 10(1), 51-71. doi: 10.34785/J018.2022.022
مریم علی‌نژاد; شهرام صلواتی; محمد علی نسیمی. "شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون". , 10, 1, 1402, 51-71. doi: 10.34785/J018.2022.022
علی‌نژاد, مریم, صلواتی, شهرام, نسیمی, محمد علی. (1402). 'شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون', , 10(1), pp. 51-71. doi: 10.34785/J018.2022.022
علی‌نژاد, مریم, صلواتی, شهرام, نسیمی, محمد علی. شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون. , 1402; 10(1): 51-71. doi: 10.34785/J018.2022.022


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب