بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, علیمیرزایی, هادی. (1402). از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک). , 10(1), 91-112. doi: 10.34785/J018.2022.026
امید بهبودی; امیر غفوریان شاگردی; هادی علیمیرزایی. "از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک)". , 10, 1, 1402, 91-112. doi: 10.34785/J018.2022.026
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, علیمیرزایی, هادی. (1402). 'از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک)', , 10(1), pp. 91-112. doi: 10.34785/J018.2022.026
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, علیمیرزایی, هادی. از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک). , 1402; 10(1): 91-112. doi: 10.34785/J018.2022.026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب