فیروزی, لیلا, بشیر خداپرستی, رامین. (1402). واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا). , 10(1), 72-90. doi: 10.34785/J018.2022.029
لیلا فیروزی; رامین بشیر خداپرستی. "واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا)". , 10, 1, 1402, 72-90. doi: 10.34785/J018.2022.029
فیروزی, لیلا, بشیر خداپرستی, رامین. (1402). 'واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا)', , 10(1), pp. 72-90. doi: 10.34785/J018.2022.029
فیروزی, لیلا, بشیر خداپرستی, رامین. واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا). , 1402; 10(1): 72-90. doi: 10.34785/J018.2022.029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب