عبدالملکی, حسین, کیانی, روح الله, خلیفه, سید نعمت, زکی زاده, سید بهادر. (1403). مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان. , 5(2), -. doi: 10.22034/sms.2024.62706
حسین عبدالملکی; روح الله کیانی; سید نعمت خلیفه; سید بهادر زکی زاده. "مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان". , 5, 2, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.62706
عبدالملکی, حسین, کیانی, روح الله, خلیفه, سید نعمت, زکی زاده, سید بهادر. (1403). 'مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان', , 5(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.62706
عبدالملکی, حسین, کیانی, روح الله, خلیفه, سید نعمت, زکی زاده, سید بهادر. مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان. , 1403; 5(2): -. doi: 10.22034/sms.2024.62706


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب