مسعودی پور, سعید, محمدی, فرزانه. (1402). بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس. , 10(3), 143-166. doi: 10.22034/cbsj.2023.62781
سعید مسعودی پور; فرزانه محمدی. "بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس". , 10, 3, 1402, 143-166. doi: 10.22034/cbsj.2023.62781
مسعودی پور, سعید, محمدی, فرزانه. (1402). 'بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس', , 10(3), pp. 143-166. doi: 10.22034/cbsj.2023.62781
مسعودی پور, سعید, محمدی, فرزانه. بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس. , 1402; 10(3): 143-166. doi: 10.22034/cbsj.2023.62781


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب