سیف اللهی, ناصر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. (1402). بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل). , 10(3), 107-128. doi: 10.22034/cbsj.2023.62784
ناصر سیف اللهی; علیرضا حمیدزاده اربابی. "بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل)". , 10, 3, 1402, 107-128. doi: 10.22034/cbsj.2023.62784
سیف اللهی, ناصر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. (1402). 'بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل)', , 10(3), pp. 107-128. doi: 10.22034/cbsj.2023.62784
سیف اللهی, ناصر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل). , 1402; 10(3): 107-128. doi: 10.22034/cbsj.2023.62784


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب