درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. (1403). تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند. , 5(2), -. doi: 10.22034/sms.2024.139707.1250
امیر درخشان; مهدی کهندل; حسین عبدالملکی; سید نعمت خلیفه. "تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند". , 5, 2, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.139707.1250
درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. (1403). 'تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند', , 5(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.139707.1250
درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند. , 1403; 5(2): -. doi: 10.22034/sms.2024.139707.1250


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب