ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1402). ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال. , (), 4-4. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
شبنم ملکیان; هرمز مهرانی; حمیدرضا سعیدنیا; زهرا علی پور درویشی. "ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال". , , , 1402, 4-4. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1402). 'ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال', , (), pp. 4-4. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال. , 1402; (): 4-4. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب