شیربگی, صنم, احمدی, هانا. (1402). درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری. , 11(4), 197-170. doi: 10.22034/trj.2024.139417.1827
صنم شیربگی; هانا احمدی. "درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری". , 11, 4, 1402, 197-170. doi: 10.22034/trj.2024.139417.1827
شیربگی, صنم, احمدی, هانا. (1402). 'درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری', , 11(4), pp. 197-170. doi: 10.22034/trj.2024.139417.1827
شیربگی, صنم, احمدی, هانا. درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری. , 1402; 11(4): 197-170. doi: 10.22034/trj.2024.139417.1827


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب