بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار, زمانی, زینب. (1403). مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب. , 11(1), -. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
محمد علی بابایی زکلیکی; شهریار عزیزی; زینب زمانی. "مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب". , 11, 1, 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار, زمانی, زینب. (1403). 'مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب', , 11(1), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار, زمانی, زینب. مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب. , 1403; 11(1): -. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب