صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), 5-23.
علی صنایعی; فهیمه زارع. "ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 2, 1393, 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. (1393). 'ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), pp. 5-23.
صنایعی, علی, زارع, فهیمه. ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1393; 2(2): 5-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.