| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 380 |
| تعداد مقالات | 3,726 |
| تعداد مشاهده مقاله | 4,877,343 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,351,297 |
| 1. | بررسی تأثیر روش تدریس مشارکتی با بکارگیری تقویت فردی و گروهی بر پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی | |
| صفحه 5-18 | ||
| رضوان حکیم زاده؛ کمال درانی؛ حسین قربانی؛ سیمین منصوبی؛ زهرا قاجارگیر | ||
| 2. | تحلیل خطاهای انشایی دانشآموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج | |
| صفحه 19-32 | ||
| نعمت الله عزیزی؛ محمد کهزادی | ||
| 3. | بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) | |
| صفحه 53-63 | ||
| علی رضایی شریف | ||
| 4. | شناسایی رویکردهای نوین درگیر نمودن مدیران مدارس در فرایند تدریس | |
| صفحه 65-74 | ||
| ایرج نیک پی؛ سعید فرح بخش؛ ازیتا ستار | ||
| 5. | تأثیر الگوهای تدریس بدیعهپردازی و دریافت مفهوم بر خلاقیت دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه شهر همدان در سالتحصیلی 91-90 | |
| صفحه 75-84 | ||
| علی سلگی؛ عابد مولودی؛ یدالله خرم آبادی؛ منوچهر وکیلیان؛ فاطمه سوری | ||
| 6. | مبانی ارزششناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی | |
| صفحه 85-95 | ||
| جلال غریبی؛ سید هاشم گلستانی؛ سید ابراهیم جعفری | ||