| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 382 |
| تعداد مقالات | 3,735 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,017,949 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,382,912 |
| 1. | آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان | |
| صفحه 1-16 | ||
| کتایون حمیدی زاده؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ گلنار مهران | ||
| 2. | بررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس | |
| صفحه 17-33 | ||
| صادق زارع صفت؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور | ||
| 3. | چالش های بهکارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی | |
| صفحه 35-50 | ||
| عظیمه سادات خاکباز | ||
| 4. | عوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی | |
| صفحه 51-68 | ||
| حسن جعفری؛ محمود ابوالقاسمی؛ محمد قهرمانی؛ اباصلت خراسانی | ||
| 5. | مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای | |
| صفحه 69-81 | ||
| حسنعلی رجبی؛ بهمن زندی؛ احسان اکرادی؛ محسن شاکری | ||
| 6. | واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل | |
| صفحه 83-107 | ||
| آسیه آل مراد؛ هاشم فردانش؛ محمود مهرمحمدی؛ ابراهیم طلایی | ||
| 7. | واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی | |
| صفحه 109-133 | ||
| قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ زینب نثار | ||