1.

موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور

صفحه 37-1
فریده ایزدی شهنانی؛ سارا کشکر

2.

نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد

صفحه 67-38
ندا ضیائی قوچان عتیق؛ علی بنسبردی؛ پروین شوشی نسب

3.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی

4.

شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان

صفحه 128-99
محمد علی نودهی؛ مجتبی احمدی

5.

تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

صفحه 156-129
مریم خلیلی؛ هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری

6.

تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا

صفحه 186-157
علی معطر؛ صدیقه اسلامی؛ حمید قاسمی

7.

تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی

صفحه 220-187
حامد بروشک؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب