1.

شناسنامۀ علمی دورۀ 2، شمارۀ 2


2.

بررسی افعال مرکب پی بستی در منابع آموزش زبان فارسی

صفحه 1-17
راحله کلانتری درونکلا؛ بهروز محمودی بختیاری

3.

ضرباهنگ روایت در قصّه‌های عامیانه کوتاه ایرانی انجوی‌ شیرازی از دیدگاه نشانه- معناشناسی گفتمانی در روایت‌های کلاسیک

صفحه 19-48
وحید سجادی فر؛ موسی پرنیان؛ حمیدرضا شعیری

4.

پیکربندی روایت، کانونی‌سازی و نشانه-معنا‌شناسی داستان کوتاه «ماه نیمروز»

صفحه 49-78
شهلا ناصری؛ تیمور مالمیر

5.

فعلِ سببی ساختواژی در زبان‌ها و گویش‌های ایرانی (حفظ وند ‌سببی‌سازِ باستانی در برخی گویش‌های نو ایرانی)

صفحه 79-103
سلمان خنجری

6.

تبیین الگوهای کنشی سیر و سلوک زائراثر جان بانیان براساس نظریة گریماس

ولی غلامی؛ سروش شریفی

7.

بررسی میزان همبستگی معنایی بین عنوان و پیش‌نمونه در درس‌های فارسی اول تا ششم دبستان: رویکرد زبانشناسی شناختی

محمد فقیری

8.

بررسی نشانگر‌های فراگفتمان در متقاعدسازی رایانامۀ درخواست دانشجویان به اساتید دانشگاه

مریم فرنیا؛ فواد ابراهیمی

9.

بررسی خطاهای زبانی یک دانش‌آموز پایۀ سوم ابتدایی دارای سندرم داون براساس مفاهیم زبان‌شناسی شناختی: مطالعۀ موردی

صادق افتخاری فر؛ محمدرضا پهلوان نژاد

10.

تحلیل الگوهای معناشناسی و جامعه شناسی زبان "شایعه" در جامعه ایرانی: تحلیل محتوایی شایعات رسانه های اجتماعی (به زبان انگلیسی)

محمد علی اکبری؛ افسانه شکری

11.

بازی کن، یاد بگیر: استفاده از بازی‌های ویدیویی به عنوان تکالیف درسی در کلاس‌های زبان انگلیسی (به زبان انگلیسی)

ساسان بالغی زاده؛ مروارید سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب