1.

شناسنامۀ علمی دورۀ 2، شمارۀ 2


2.

بررسی افعال مرکب پی بستی در منابع آموزش زبان فارسی

صفحه 1-17
راحله کلانتری درونکلا؛ بهروز محمودی بختیاری

3.

ضرباهنگ روایت در قصّه‌های عامیانه کوتاه ایرانی انجوی‌ شیرازی از دیدگاه نشانه- معناشناسی گفتمانی در روایت‌های کلاسیک

صفحه 19-48
وحید سجادی فر؛ موسی پرنیان؛ حمیدرضا شعیری

4.

پیکربندی روایت، کانونی‌سازی و نشانه-معنا‌شناسی داستان کوتاه «ماه نیمروز»

صفحه 49-78
شهلا ناصری؛ تیمور مالمیر

5.

فعلِ سببی ساختواژی در زبان‌ها و گویش‌های ایرانی (حفظ وند ‌سببی‌سازِ باستانی در برخی گویش‌های نو ایرانی)

صفحه 79-103
سلمان خنجری

6.

تبیین الگوهای کنشی سیر و سلوک زائراثر جان بانیان براساس نظریة گریماس

صفحه 105-135
ولی غلامی؛ سروش شریفی

7.

بررسی میزان همبستگی معنایی بین عنوان و پیش‌نمونه در درس‌های فارسی اول تا ششم دبستان: رویکرد زبان‌شناسی شناختی

صفحه 137-172
محمد فقیری

8.

بررسی نشانگر‌های فراگفتمان در متقاعدسازی رایانامۀ درخواست دانشجویان به اساتید دانشگاه

صفحه 173-201
مریم فرنیا؛ فواد ابراهیمی

9.

بررسی خطاهای زبانی یک دانش‌آموز پایۀ سوم ابتدایی دارای سندرم داون براساس مفاهیم زبان‌شناسی شناختی: مطالعۀ موردی

صفحه 203-225
صادق افتخاری فر؛ محمدرضا پهلوان نژاد

10.

بررسی چندمعنایی حروف اضافه زمانی بر پایه معناشناسی شناختی در زبان کردی ایلامی

صفحه 227-252
طاهره افشار؛ طیبه مظاهری؛ الهام ثباتی

11.

تحلیل نقشی ‌بند‌گردان‌های قصیده «المواکب» جبران بر اساس فرانقش بینافردی در رویکرد دستور نقش‌گرای نظام‌مند

صفحه 253-288
شرافت کریمی؛ جمیل جعفری؛ مریم شریفی

12.

تحلیل الگوهای معناشناسی و جامعه شناسی زبان "شایعه" در جامعه ایرانی: تحلیل محتوایی شایعات رسانه های اجتماعی (به زبان انگلیسی)

صفحه 289-314
محمد علی اکبری؛ افسانه شکری

13.

بازی کن، یاد بگیر: استفاده از بازی‌های ویدیویی به عنوان تکالیف درسی در کلاس‌های زبان انگلیسی (به زبان انگلیسی)

صفحه 315-332
ساسان بالغی زاده؛ مروارید سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب