1.

پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی

صفحه 1-15
اسما فکرت؛ اکبر جابری

2.

تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)

صفحه 16-36
محمد رضا برومند دولق؛ علی افروزه؛ سیاوش فرهمند

3.

ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی

صفحه 37-52
فرشته محمدی؛ جواد کریمی؛ سجاد پاشایی

4.

ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک

صفحه 53-68
بهنام عاشقی؛ محمد همتی نژاد؛ محمد چهره گشا

5.

تحلیل وبسایت رسمی باشگاه فوتبال لیورپول از منظر مدیریت هواداران

صفحه 69-87
مهدی رسولی؛ سامان مهری؛ مریم عزیزیانی

6.

تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران

صفحه 88-104
فریبا ثامنی کیوانی؛ سعید امیرنژاد؛ مازیار کلاشی؛ فرشاد ثامنی کیوانی

7.

طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز

صفحه 105-120
حسین پورسلطانی زرندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب