1.

تحلیل عوامل آموزشی و محیطی تأثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی حسابداری در بین دانش آموزان (مورد مطالعه: مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای سنندج)

صفحه 1-24
پیمان امینی؛ امیرمحمد حیدری

2.

ماکروارگونومی در آموزش عالی(با تاکید بر تدریس و آموزش)

صفحه 25-57
فرشاد ارغوانی؛ خلیل غلامی؛ یدالله زارع زاده

3.

فرایند، روشها و عوامل مؤثر بر فرهنگ پذیری نومعلمان: یک مرور نظام مند

صفحه 58-89
بهروز خرام؛ عظیمه سادات خاکباز؛ محمد رضا یوسف زاده

4.

تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از فرایند تدریس در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد)

صفحه 90-124
امیر مرادی

5.

واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از روش پرسش محور در درس اندیشه اسلامی

صفحه 126-158
محمود صفی زاده

6.

اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 159-182
سید عدنان حسینی؛ طالب زندی؛ انور دست باز

7.

کارراهه‌های آموزشی معلمان آینده بر مدار هوش مصنوعی و ارائه الگو

صفحه 184-209
زینب صادقی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

8.

ارائه مدل پایستگی تحصیلی مبتنی بر ابعاد انگیزشی(انگیزش پیشرفت و اهداف تسلط)

انسیه مرادی؛ عباس حبیب زاده؛ بهروز کریمی

9.

طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری داستان‌سرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی

زهرا کریمیان؛ حمید رضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

10.

بررسی تاثیر ارزشیابی پویا مبتنی بر وب در نگرش دانش‌آموزان پایه دهم تجربی به درس ریاضی

نسیم اصغری؛ مریم عبدالملکی؛ علی برهمند

11.

مطالعه ای کیفی برای بررسی ادراک معلمان از تدریس برای توسعه پایدار

مهدی صادقی؛ سارا یزدانفر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب