1.

تحلیل عوامل آموزشی و محیطی تأثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی حسابداری در بین دانش آموزان (مورد مطالعه: مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای سنندج)

صفحه 1-24
پیمان امینی؛ امیرمحمد حیدری

2.

ماکروارگونومی در آموزش عالی(با تاکید بر تدریس و آموزش)

صفحه 25-57
فرشاد ارغوانی؛ خلیل غلامی؛ یدالله زارع زاده

3.

فرایند، روشها و عوامل مؤثر بر فرهنگ پذیری نومعلمان: یک مرور نظام مند

صفحه 58-89
بهروز خرام؛ عظیمه سادات خاکباز؛ محمد رضا یوسف زاده

4.

تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از فرایند تدریس در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد)

صفحه 90-124
امیر مرادی

5.

واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از روش پرسش محور در درس اندیشه اسلامی

صفحه 126-158
محمود صفی زاده

6.

اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 159-182
سید عدنان حسینی؛ طالب زندی؛ انور دست باز

7.

کارراهه‌های آموزشی معلمان آینده بر مدار هوش مصنوعی و ارائه الگو

صفحه 184-209
زینب صادقی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

8.

طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری داستان‌سرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 210-232
زهرا کریمیان؛ حمید رضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

9.

بررسی تاثیر ارزشیابی پویا مبتنی بر وب در نگرش دانش‌آموزان پایه دهم تجربی به درس ریاضی

صفحه 233-258
مریم عبدالملکی؛ نسیم اصغری؛ علی برهمند

10.

ارائه مدل پایستگی تحصیلی مبتنی بر ابعاد انگیزشی(انگیزش پیشرفت و اهداف تسلط)

انسیه مرادی؛ عباس حبیب زاده؛ بهروز کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب