1.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین

صفحه 1-23
بابک حمیدیا؛ محمد ماستری فراهانی؛ ابوالفضل یعقوبی؛ سید محمّد فؤاد رضوی

2.

مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان

صفحه 24-42
مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی

3.

تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه)

صفحه 43-66
پیمان اکبری؛ کامران نظری

4.

بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین

صفحه 67-89
فاطمه میرزایی؛ مسعود کیماسی

5.

بررسی تطبیقی علائق و دلایل گرایش مصرف کنندگان به چای ایرانی و خارجی

صفحه 90-108
محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ حسین بلوچی

6.

مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی)

صفحه 109-135
سید محمد رضا وکیل؛ کاوه تیمورنژاد؛ محمود محمدی؛ محمدرضا معتدل

7.

تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان

صفحه 136-169
حسین نوروزی؛ شهرزاد انصاری؛ نیلوفر عباس پور

8.

طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده

صفحه 170-192
امیررضا شیروانی؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب