1.

شاخص ها و مولفه های الگوی بازاریابی سبز: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس

مهرداد مختارپور؛ فرشته لطفی زاده؛ سیاوش احمدی چهره برق؛ فرید طاهری کیا

2.

چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی

مونا جامی پور؛ زهرا باقرزاده؛ وحید شرفی

3.

طراحی چارچوب نظری خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی به روش تحلیل مضمون

علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان

4.

بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض

5.

ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه

محمد صفری؛ زهرا کاظمی

6.

بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند

علی شریعت نژاد؛ محسن عارف نژاد؛ فرناز مهدی خانی

7.

طراحی و سنجش مدل رفتار متکبرانه مصرف‌کننده و علل آن: پژوهشی ترکیبی

سیدیعقوب حسینی؛ شهربانو یدالهی؛ مینو لطفی

8.

ارائه مدل توسعه ارتباط با تأمین کنندگان محصولات مصرفی در شرکت پالایش نفت آبادان

عادل مزرعه؛ فریدون امیدی؛ فواد مکوندی

9.

رهیافت کیفی طراحی الگوی پیشایندهای بخشایشگری مشتریان در بخش بانکداری

فیروز بهاروند؛ رؤیا شاکری؛ هیرش سلطان پناه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب