1.

رهیافت کیفی طراحی الگوی پیشایندهای بخشایشگری مشتریان در بخش بانکداری

صفحه 1-27
فیروز بهاروندی؛ رؤیا شاکری؛ هیرش سلطان پناه

2.

بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند

صفحه 28-57
علی شریعت نژاد؛ محسن عارف نژاد؛ فرناز مهدی خانی

3.

ارائه مدل توسعه ارتباط با تأمین کنندگان محصولات مصرفی در شرکت پالایش نفت آبادان

صفحه 58-77
عادل مزرعه؛ فریدون امیدی؛ فواد مکوندی

4.

مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران

صفحه 78-93
سید شهرام کهریزی؛ حسن الوداری

5.

طراحی و سنجش مدل رفتار متکبرانه مصرف‌کننده و علل آن: پژوهشی ترکیبی

صفحه 94-117
سیدیعقوب حسینی؛ شهربانو یدالهی؛ مینو لطفی

6.

تببین نقش میانجی توسعه دانش مشتری نیروی فروش در تأثیر غیرمستقیم جهت‌گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری

صفحه 118-138
محمد صفری؛ زهرا کاظمی

7.

طراحی چارچوب نظری خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی به روش تحلیل مضمون

صفحه 139-167
علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان

8.

شاخص ها و مولفه های الگوی بازاریابی سبز: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس

صفحه 212-233
مهرداد مختارپور؛ فرشته لطفی زاده؛ سیاوش احمدی چهره برق؛ فریز طاهری کیا

9.

چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 188-212
مونا جامی پور؛ زهرا باقرزاده؛ وحید شرفی

10.

بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

صفحه 168-187
حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب