1.

اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 1-27
عباس حیدری؛ حمید رضا مقامی؛ محمد رضا نیلی احمد آباد؛ عنایت اله زمانپور؛ اسماعیل زارعی زوارکی

2.

شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر آموزش ترکیبی در دوره ابتدایی

صفحه 28-55
خیرقدم صبوری؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی

3.

مولفه های شکل‌‌دهنده ‌‌معلمان الهام‌بخش: یک‌‌ مطالعه سنتز‌پژوهی

صفحه 56-85
سیروس منصوری؛ حسن ذوالفقاری؛ فرهاد شفیع پورمطلق

4.

مفهوم خودگردانی نزد داوطلبان موفق و ناموفق کنکور سراسری : یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 86-113
محبوبه فولادچنگ؛ فاطمه دهقانی؛ مریم رامینه

5.

نگاهی نوین به آموزش مهارت نگارش در درس فارسی عمومی: معرفی آموزش‌های چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی

صفحه 114-140
زهرا شریعت پناه؛ شیما ابراهیمی؛ رضا پیش‌قدم

6.

پیش‌بینی سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس مهارت حل مسئله با میانجی‌گری ادراک از محیط کلاس: یک مدل‌یابی ساختاری

سمیه نصیرزاده؛ اصغر زمانی

7.

عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده پیاده‌سازی تحول دیجیتال( در آموزش مداوم دانشگاه‌های علوم پزشکی): مطالعه اجماع خبرگان

شهرام شریفی؛ امنه احمدی؛ زینب گلزاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب