1.

اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 1-27
عباس حیدری؛ حمید رضا مقامی؛ محمد رضا نیلی احمد آباد؛ عنایت اله زمانپور؛ اسماعیل زارعی زوارکی

2.

شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر آموزش ترکیبی در دوره ابتدایی

صفحه 28-55
خیرقدم صبوری؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی

3.

مولفه های شکل‌‌دهنده ‌‌معلمان الهام‌بخش: یک‌‌ مطالعه سنتز‌پژوهی

صفحه 56-85
حسن ذوالفقاری؛ سیروس منصوری؛ فرهاد شفیع پورمطلق

4.

مفهوم خودگردانی نزد داوطلبان موفق و ناموفق کنکور سراسری : یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 86-113
محبوبه فولادچنگ؛ فاطمه دهقانی؛ مریم رامینه

5.

نگاهی نوین به آموزش مهارت نگارش در درس فارسی عمومی: معرفی آموزش‌های چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی

صفحه 114-140
زهرا شریعت پناه؛ شیما ابراهیمی؛ رضا پیش‌قدم

6.

پیش‌بینی سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس مهارت حل مسئله با میانجی‌گری ادراک از محیط کلاس: یک مدل‌یابی ساختاری

صفحه 141-170
سمیه نصیرزاده؛ اصغر زمانی؛ امین دریکوند

7.

عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده پیاده‌سازی تحول دیجیتال( در آموزش مداوم دانشگاه‌های علوم پزشکی): مطالعه اجماع خبرگان

صفحه 171-185
شهرام شریفی؛ امنه احمدی؛ زینب گلزاری

8.

آسیب شناسی بکارگیری فاوا در فرآیند یاددهی – یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان رشت در دوران پساکرونا

صفحه 186-215
فاطمه کهن سال نودهی؛ مجید علی عسگری؛ فاطمه احمد بیگی

9.

بازنمایی ادراک و تجارب زیسته اعضای هیات علمی دانشگاه از راهبرد تدریس مبتنی بر واقعیت در طرح فردای روشن آموزش عالی: مطالعه ای به روش پدیدارشناسی

صفحه 216-249
رحیم مرادی؛ مجتبی ذوالفقاری

10.

بررسی وضعیت موجود برنامه درس پژوهی به منظور ارایه مدل توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و متوسطه(مطالعه ای در استان کرمانشاه)

مرزبان ادیب منش


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب