
تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 376 |
تعداد مقالات | 3,668 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,687,477 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,228,216 |
1. | اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباطگرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره متوسطه اول | |
عباس حیدری؛ حمید رضا مقامی؛ محمد رضا نیلی احمد آباد؛ عنایت اله زمانپور؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||
2. | عوامل تسهیلکننده و بازدارنده پیادهسازی تحول دیجیتال( در آموزش مداوم دانشگاههای علوم پزشکی): مطالعه اجماع خبرگان | |
شهرام شریفی؛ امنه احمدی؛ زینب گلزاری | ||
3. | شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر آموزش ترکیبی در دوره ابتدایی | |
خیرقدم صبوری؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی | ||
4. | مولفه های شکلدهنده معلمان الهامبخش: یک مطالعه سنتزپژوهی | |
سیروس منصوری؛ حسن ذوالفقاری؛ فرهاد شفیع پورمطلق | ||
5. | پیشبینی سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس مهارت حل مسئله با میانجیگری ادراک از محیط کلاس: یک مدلیابی ساختاری | |
سمیه نصیرزاده؛ اصغر زمانی | ||