1.

ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی

فاتح فرازیانی؛ فهیمه موئمنی فر؛ هانیه آران دشتی

2.

نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند

مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ سپیده شبانی

3.

ارائه مدل فریلنسینگ در صنعت ورزش ایران

داود نصراصفهانی؛ محمد اشرفی

4.

شناسایی شاخص‌های مؤثر بر اصلاح الگوی ذهنی مشتریان مردد باشگاه‌های ورزشی

شیرکو میرکی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار

5.

تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس

حسین بلوچی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ عیسی نیازی

6.

جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم

اکبر جابری؛ اسما فکرت

7.

تبیین نقش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با نقش میانجی گری شناخت و تجربه برند

سید محمد جواد رضوی؛ اعظم طلابی مزرعه نو؛ فرشته کتبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب