1.

The effect of environmental knowledge on green purchasing behavior of spectators: The mediating role of ethical commitment to the environment

صفحه 1-16
Hamidreza Ghezelsefloo؛ Nasser Bay

2.

Analysis of the effect of green marketing communications on green purchasing behavior of sports products by considering the mediating role of consumer attitude

صفحه 17-32
Seyed Mohammad Reza Movahed؛ Moslem Soleymanpor؛ Reza Norouzi Ajirloo

3.

Identifying and Prioritizing the Consequences of Digital Marketing in Sports Tourism Using Interpretive Structural Modeling

صفحه 33-51
Atefeh Abtahinia؛ Fariba Askarian؛ Mehrzad Hamidi؛ Samaneh Rastgoo

4.

The Effect of the Perceived Value of Sports and Non-Sports Products on Customers’ Purchase Intention Based on the Mental Involvement in Endorser–Product Congruence

صفحه 52-66
Kaveh Mirani؛ Farshad Tojari؛ Negar Arazeshi

5.

Impact of Tourist Participation on the Performance of Sports Tourism Complexes in Guilan Province through the Mediation of Green Product Innovation

صفحه 67-85
Ali Nazarian؛ Nazanin Ghasemi؛ Reza Hosseinvand؛ Behnam Asheghi؛ Maryam Salehi Golbaghi

6.

تبیین مدل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری ورزشی در عراق

محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهند وطن وطن ماشی الجبر

7.

نقش ابعاد E4 در توسعه منابع گردشگری ورزش‌ها و تفریحات آبی جزیره کیش

عزیز اله فرضی پور؛ روح اله ارشادی؛ جمشید همتی؛ بی بی فخرالسادات هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب