1.

تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار

کاوه میرانی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی

2.

تبیین مدل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری ورزشی در عراق

محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهند وطن وطن ماشی الجبر

3.

واکاوی تاثیر ارتباطات بازاریابی سبز بر رفتار خرید سبز محصولات ورزشی با درنظرگرفتن نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده

سید محمد رضا موحد؛ مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی اجیرلو

4.

شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری ورزشی با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری

عاطفه ابطحی نیا؛ فریبا عسکریان؛ مهرزاد حمیدی؛ سمانه راستگو

5.

نقش ابعاد E4 در توسعه منابع گردشگری ورزش‌ها و تفریحات آبی جزیره کیش

عزیز اله فرضی پور؛ روح اله ارشادی؛ جمشید همتی؛ بی بی فخرالسادات هاشمی

6.

تاثیر مشارکت گردشگران بر عملکرد مجموعه های گردشگری ورزشی استان گیلان از طریق میانجی نوآوری محصولات سبز

علی نظریان؛ نازنین قاسمی؛ رضا حسین‌وند؛ بهنام عاشقی؛ مریم صالحی گلباغی

7.

اثر دانش زیست محیطی بر رفتار خرید سبز تماشاگران مسابقات سوارکاری: نقش میانجی تعهد اخلاقی به محیط زیست

حمیدرضا قزلسفلو؛ ناصر بای


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب