1.

مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری

صفحه 1-19
علیرضا والا؛ مهرداد اقا محمد علی کرمانی؛ جواد مشایخ

2.

تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال

صفحه 20-42
حمیدرضا فریدونی؛ میرزا حسن حسینی

3.

تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی

صفحه 43-65
حمیدرضا لورک آقا؛ شیرین اصلانی؛ میثاق تصوری

4.

تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف

صفحه 66-89
شهریار عزیزی؛ نوشین خیری؛ سلمان عیوضی نژاد

5.

بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری

صفحه 90-111
فاطمه قومنجانی؛ جواد زارع

6.

مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب

صفحه 112-126
سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

7.

طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر

صفحه 127-150
علی رضا رضائی؛ اسفندیار محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب