1.

مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری

علیرضا والا؛ مهرداد اقا محمد علی کرمانی؛ جواد مشایخ

2.

تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی

حمیدرضا لورک آقا؛ شیرین اصلانی؛ میثاق تصوری

3.

مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب

سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

4.

طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر

علی رضا رضائی؛ اسفندیار محمدی

5.

تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف

شهریار عزیزی؛ نوشین خیری؛ سلمان عیوضی نژاد

6.

بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری

جواد زارع؛ فاطمه قومنجانی

7.

تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال

حمیدرضا فریدونی؛ میرزا حسن حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب