1.

تاثیر دینداری، مادیگرایی و انگیزه لذت جویی بر خرید اجباری

صفحه 16-1
سعید ده یادگاری؛ زهرا پورجوپاری؛ مهدی پورجوپاری

2.

پیامد سواد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران؛ بسط نظریه اعتبار منبع

صفحه 32-17
زهرا حیدری؛ پیمان امینی؛ ساناز عینی

3.

ارائه مدل اثرات متغیراکنون گرایی بر رفتارخرید مصرف کننده با رویکرد فراترکیب

صفحه 33-67
معصومه حسن خانی؛ سید عبدالله حیدریه؛ فرشاد فائزی رازی

4.

ارایه مدل رفتار مصرف‌کننده خرده‌فروشی با رویکرد ترکیبی

صفحه 68-89
ناهید خیری؛ عباس طلوعی اشلقی؛ کریم حمدی؛ رضا رادفر

5.

تبیین نقش اعتماد و مشارکت مشتری در بازیابی شکست خدمات بانکداری الکترونیک با رویکرد پویایی شناسی سیستم‌ها

صفحه 90-115
محمدرضا عبادپور فرشباف؛ یعقوب علوی متین؛ مرتضی محمودزاده؛ علیرضا بافنده زنده

6.

تأثیر ویژگی‌های فن‌آوری در تجارت موبایلی، بر رفتار خرید آنی با میانجیگری ارزش ادراک شده مصرف‌کننده و تعدیلگری ارتباط بین فردی

صفحه 116-137
شادی رادان؛ نسرین علینقیان جوزدانی

7.

تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ)

صفحه 138-166
سیدجعفر زنوزی؛ سمیرا بهروزی

8.

طراحی مدل همکاری مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی، صنعت پوشاک)

صفحه 167-191
حسین رحیمی کلور؛ رحیم محمدخانی

9.

تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند

صفحه 192-213
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد صالح ترکستانی؛ رویا شاکری

10.

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

صفحه 214-233
فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

11.

شناخت شیوه ی استدلال و پذیرش مصرف کننده ی فناوری اینترنت اشیا در صنعت سلامت: با رویکرد نظریه ی استدلال رفتاری

فاطمه صداقت کیش؛ منوچهر انصاری؛ نسترن حاجی حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب