1.

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

2.

پیامد سواد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران؛ بسط نظریه اعتبار منبع

پیمان امینی؛ ساناز عینی؛ زهرا حیدری

3.

تبیین نقش اعتماد و مشارکت مشتری در بازیابی شکست خدمات بانکداری الکترونیک با رویکرد پویایی شناسی سیستم‌ها

محمدرضا عبادپور فرشباف؛ یعقوب علوی متین؛ مرتضی محمودزاده؛ علیرضا بافنده زنده

4.

ارایه مدل رفتار مصرف‌کننده خرده‌فروشی با رویکرد ترکیبی

ناهید خیری؛ عباس طلوعی اشلقی؛ کریم حمدی؛ رضا رادفر

5.

شناخت شیوه ی استدلال و پذیرش مصرف کننده ی فناوری اینترنت اشیا در صنعت سلامت: با رویکرد نظریه ی استدلال رفتاری

فاطمه صداقت کیش؛ منوچهر انصاری؛ نسترن حاجی حیدری

6.

تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند

محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد صالح ترکستانی؛ رویا شاکری

7.

ارائه مدل اثرات متغیراکنون گرایی بر رفتارخرید مصرف کننده با رویکرد فراترکیب

سید عبدالله حیدریه؛ معصومه حسن خانی؛ فرشاد فائزی رازی

8.

تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ)

سیدجعفر زنوزی؛ سمیرا بهروزی

9.

طراحی مدل همکاری مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی، صنعت پوشاک)

حسین رحیمی کلور؛ رحیم محمدخانی

10.

تاثیر دینداری، مادیگرایی و انگیزه لذت جویی بر خرید اجباری

سعید ده یادگاری؛ زهرا پورجوپاری؛ مهدی پورجوپاری

11.

تأثیر ویژگی‌های فن‌آوری در تجارت موبایلی، بر رفتار خرید آنی با میانجیگری ارزش ادراک شده مصرف‌کننده و تعدیلگری ارتباط بین فردی

نسرین علینقیان جوزدانی؛ شادی رادان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب